Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Καταγελια για το κοινωνικό μέρισμα του 2017

Βροχή τα EMAIL Από την Ελλάδα 
Από την Ελλάδα από έναν Αναγνώστη μας ήρθε ένα ακόμη Email  με μια καταγγελία    και μας αναφέρει τα έξεις:

  Η Κυβέρνηση  του Τσίπρα  μας ενημέρωσε και μας έταξε ότι θα δώσει
ένα  κοινωνικό μέρισμα προκειμένου να ανακουφίσει τους 
φτωχούς Έλληνες  έτσι κι' εγώ έκανα αίτηση ,Και από το Μάρτιο του 2017 είμαι Άστεγος και επειδή το 2016 Ήμουν
φιλοξενούμενος  στο πατρικό μου σπίτι που σημειωτέων σήμερα δεν υπάρχει και  μου αναφέρει  η Αίτηση όταν ανοίγω την εφαρμογή τα παρακάτω:


Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ από τις φορολογικές δηλώσεις του 2017 είστε φιλοξενούμενος

Η αξιολόγηση της επιλεξιμότητας σας για το κοινωνικό μέρισμα του 2017 μπορεί να γίνει μόνο στα πλαίσια του νοικοκυριού που σας φιλοξενεί.----------

Δηλαδή  μακάβριο  θα πρέπει να σηκώσω την μητέρα μου που έχει πεθάνει ακριβώς πριν ένα χρόνο από τον τάφο να αιτηθεί για το μέρισμα! Σαν δεν ντρεπόμαστε λιγάκι ...Κατηγορούν την Κυβέρνηση του Σαμαρά για το κοινωνικό μέρισμα κι' ώμος σας πληροφορώ ότι κι εγώ τότε το πήρα διότι μας άνοιξε το σύστημα  και απαντήσαμε στης ερωτήσεις που μας έθεσε και αν έβλεπε κάτι παράλογο και λάθος δεν  το έγκρινε! και όχι αυτό το χάλι το σημερινό...ΑΊΣΧΟΣ
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ημερομηνία και ώρα