Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Κλείνουν ταχυδρομεία ελέω ιδιωτικοποίησης



ΕΛΤΑ



«Επαναθεώρηση λειτουργίας» για 50 καταστήματα



Το κλείσιμο ταχυδρομικών γραφείων που δεν είναι κερδοφόρα προωθεί η κυβέρνηση σε συνεργασία με τη διοίκηση των ΕΛΤΑ. Αποτέλεσμα της πολιτικής ιδιωτικοποίησης του οργανισμού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους πελάτες και τους εργαζομένους του.


Η διοίκηση του οργανισμού έχει καταρτίσει «επιχειρησιακό σχέδιο», το οποίο προβλέπει την «επαναθεώρηση λειτουργίας» 50 καταστημάτων σ' όλη τη χώρα. Πέρσι έκλεισε έξι ως οικονομικά ασύμφορα. Από την πλευρά της η κυβέρνηση δε διαφωνεί με αυτήν την προοπτική. Απλά σε συναντήσεις του αρμόδιου υφυπουργού, Σπ. Βούγια με τον διευθύνοντα σύμβουλο των ΕΛΤΑ Π. Κυριακόπουλο, ζητήθηκε να επανεξεταστεί το κλείσιμο κάποιων, με βάση και την «κοινωνική προσφορά» τους. Αυτό ίσως σώσει κάποιες περιοχές από το κλείσιμο του ταχυδρομείου τους, αλλά δεν αλλάζει κεντρικά την πολιτική απόφαση.


Κυβέρνηση και διοίκηση προσανατολίζονται να ψευτοκαλύψουν κενά είτε με υποκαταστήματα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που θα ανοίξουν σε κάποιες περιοχές και θα κληθούν να παρέχουν και ταχυδρομικές υπηρεσίες, είτε με αύξηση του έργου για τους αγροτικούς διανομείς. Το προσωπικό των ΕΛΤΑ και του Ταμιευτηρίου, τα απομονωμένα χωριά και τα ακριτικά νησιά θα πληρώσουν πρώτα τα «αγαθά» της ιδιωτικοποίησης. Προσθέστε στα παραπάνω και τις υπέρογκες αυξήσεις των ταχυδρομικών τελών τα τελευταία χρόνια.


Αυτό το προβαλλόμενο ως «συμμάζεμα» συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια μείωσης του λεγόμενου λειτουργικού κόστους, τη λειτουργία του δημόσιου ταχυδρομείου αποκλειστικά με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και την επικείμενη πώληση ενός πρώτου κομματιού του σε ιδιώτες, ανεξάρτητα από τις συνέπειες για τα λαϊκά στρώματα. Η λογική τους είναι σαφής: Ο,τι δε φέρνει κέρδος, κλείνει.


Θυμίζουμε ότι μέχρι τις 23 Μάρτη αναμένονται οι προσφορές των ενδιαφερόμενων (Γαλλικά Ταχυδρομεία και Ολλανδικά) να αγοράσουν το 10% του ΕΛΤΑ και το 50% της θυγατρικής στις ταχυμεταφορές. Δεν αποκλείεται άλλο 15% της μητρικής να διοχετευτεί στο χρηματιστήριο.



ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ

Ενα στα επτά υποκαταστήματα κλείνει …



Πηγή.....BLOG ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ


Τό BLOG ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ εγραψε στης 19/02/2011


Quantcast

18 Φλεβάρη σταματά η λειτουργία στο υποκατάστημα του Λευκού Πύργου (στην οδό Θεσσαλονίκης 15) ενώ από τις 25 Φεβρουαρίου αναστέλλεται η λειτουργία και του υποκαταστήματος στην οδό Θεσσαλονίκης 23, στην συμπρωτεύουσα.

Από 1ης Μαρτίου αναστέλλεται η λειτουργία τριών υποκαταστημάτων της Αθήνας, της Ομόνοιας (Γ’ Σεπτεμβρίου),της Νίκης (στο Σύνταγμα) και της Φιλοθέης.

Συνολικά αναμένεται να ανασταλεί η λειτουργία σε 120 υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ, δηλαδή θα κλείσει το ένα στα επτά, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλη ανησυχία σε αρκετές τοπικές κοινωνίες που εξυπηρετούνταν από αυτά.

Ερώτηση του Βουλευτή Π. Λαφαζάνη για το κλείσιμο Ταχυδρομικών γραφείων


Ερώτηση για την οικονομοτεχνική μελέτη με βάση την οποία η Διοίκηση των ΕΛΤΑ προχωρά στο κλείσιμο εκατοντάδων ταχυδρομικών Γραφείων, κατέθεσε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ.
Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Η Διοίκηση των ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία), επικαλούμενη την οικονομική κρίση, προσπαθώντας να περιορίσει τις λειτουργικές δαπάνες του Οργανισμού προχωρά στο κλείσιμο εκατοντάδων ταχυδρομικών υποκαταστημάτων σ’ όλη τη χώρα. Αντί να σχεδιάζει την ανάπτυξη του ταχυδρομικού έργου μέσα από την αναδιοργάνωση, αναβάθμιση και επέκταση των ταχυδρομικών υπηρεσιών, προχωρά στη συρρίκνωση του ταχυδρομικού έργου και το κλείσιμο ταχυδρομικών γραφείων, με άμεσες επιπτώσεις στην Ελληνική κοινωνία και ιδιαίτερα στην περιφέρεια.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Ταχυδρομικό Γραφείο στο Αιάντειο Σαλαμίνας.

Σύμφωνα με έγγραφο-διαμαρτυρία της Ομοσπονδίας Εξωραϊστικών Εκπολιτιστικών Συλλόγων Σαλαμίνας, η διοίκηση των ΕΛΤΑ προχώρησε στο κλείσιμο του υποκαταστήματος του Οργανισμού στο Αιάντειο Σαλαμίνας, χωρίς να ενημερώσει τους κατοίκους για ποιους λόγους προχώρησε σ’αυτή την ενέργεια.

Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στο Αιάντειο εξυπηρετούσε, σύμφωνα με την διαμαρτυρία του συλλόγου, περισσότερους από 15 συνοικισμούς με ελλειπή συγκοινωνία και με συνολικό αριθμό μονίμων κατοίκων άνω των 10000, που στην πλειοψηφία τους είναι ηλικιωμένοι – συνταξιούχοι.

Επειδή η Διοίκηση των ΕΛΤΑ με την ενέργειά της να κλείσει το υποκατάστημα του Αιαντείου, καταδικάζει σε μεγάλη ταλαιπωρία περισσότερους από 10000 κατοίκους της περιοχής.

Επειδή η Διοίκηση των ΕΛΤΑ δεν μπορεί να προχωρά, χωρίς οικονομοτεχνική μελέτη, στο κλείσιμο εκατοντάδων ταχυδρομικών γραφείων, καταργώντας τον οικονομικό, κοινωνικό, αναπτυξιακό και πολιτιστικό χαρακτήρα του οργανισμού και παραδίδοντας στην ουσία ταχυδρομικό έργο στους ιδιώτες.

Ερωτάται ο κ. Yπουργός:

1. Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει για να επαναλειτουργήσει το Ταχυδρομείο στο Αιάντειο Σαλαμίνας, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι περισσότεροι από 10.000 κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής;

2. Με βάση ποια οικονομοτεχνική μελέτη η Διοίκηση των ΕΛΤΑ, προχωρά στο κλείσιμο εκατοντάδων ταχυδρομικών γραφείων; Έχουν συνυπολογιστεί οι επιπτώσεις στον ίδιο τον οργανισμό, αλλά και στην οικονομική, κοινωνική ζωή της χώρας και ιδιαίτερα της περιφέρειας από αυτές τις επιλογές;

3. Σκοπεύει, αντί να προχωρά στη συρρίκνωση και την παράδοση ταχυδρομικού έργου στους ιδιώτες, να περιφρουρήσει το μέλλον των ΕΛΤΑ, ως δημόσια επιχείρηση και να προχωρήσει σε σύνταξη αναπτυξιακού επιχειρησιακού σχεδίου με νέες επενδύσεις και διεύρυνση δραστηριοτήτων ,προς όφελος του ίδιου του οργανισμού, του κοινωνικού συνόλου και της χώρας;

Επίσης, παρακαλώ όπως καταθέσετε στη Βουλή:

1.Την οικονομοτεχνική μελέτη με βάση την οποία η Διοίκηση των ΕΛΤΑ προχωρά στο κλείσιμο εκατοντάδων ταχυδρομικών Γραφείων.
2.Την απόφαση του Δ.Σ των ΕΛΤΑ που αναφέρεται σε ποια Ταχυδρομικά γραφεία θα κλείσουν, καθώς και την αιτιολογία για το κλείσιμο του καθενός ξεχωριστά.

Ο ερωτών και αιτών βουλευτής

Λαφαζάνης Παναγιώτης

06-04-2011

Παράπονο για το ΕΚΑΒ..




Με αφορμή το τραγικό γεγονός που συνέβη Σε έναν Συνάνθρωπό μας Ένας αναγνώστης μας επικοινώνησε με το Blog μας για να μας αναφέρει ένα γεγονός που συνέβη πριν 10 ημέρες. Ένας δικός του πάσχει από εγκεφαλικό Επεισόδιο και επειδή οι δικοί του εργάζονται..Έχουν προσλάβει ένα άτομο για να το προσέχει Όμως αυτό το άτομο αυτοτραυματίκαι, και Κάλεσε το ΕΚΑΒ για να Διακομιδή στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Από εδώ αρχίζει το ωραίο. Το ΕΚΑΒ Ανταποκρίθηκε και έστειλε ασθενοφόρο. το οποίο διένυσε μια απόσταση πάνω από 40 με 60 Χιλιόμετρα, και ωραίο είναι πως διαδρομή ήταν όλο στροφές και ανηφόρες. Αναγνώστης..Σχόλιο--Δεν θέλω να το πιστέψω ότι Χάθηκε ένας συνάνθρωπος μας έτσι άδικα εν έτη 2011, τι να πω δεν σχολιάζω αν είχαν διαθέσιμο ασθενοφόρο η όχι, σχολιάζω μόνο το γεγονός η απόσταση ήταν παιγνίδι από όπου και ξεκίναγε θα έφθανε σε χρόνο ρεκόρ..Βέβαια έτσι κοστολογούν μια ανθρώπινη ζωή?...Οι υπάλληλοι του ΕΚΑΒ έχουν δίκιο αφού δεν τους παρέχει το σύστημα υγείας τα στοιχειώδη...

To ασθενοφόρο δεν έφτασε ποτέ ...


Πηγή...ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ
Επικαιρότητα ( 09/04/2011 02:27 )

Σοκ και οργή προκαλεί η εξιστόρηση των όσων βίωσε πριν χάσει τη ζωή του 65χρονος από την Παλαιά Μανολάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες του iliatora.gr από ιατρικές πηγές, λίγο μετά τις 8 το πρωί της Παρασκευής ο άτυχος συμπατριώτης μας ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία.

Οι συγγενείς του κάλεσαν ασθενοφόρο και μετά από 45 περίπου λεπτά, αφού ασθενοφόρο δεν εμφανιζόταν, αποφάσισαν να μεταφέρουν οι ίδιοι τον άνθρωπο τους σε ιδιώτη γιατρό, στην πόλη της Βάρδας. Ο γιατρός αμέσως έκρινε πως ο 65χρονος άνδρας αντιμετώπιζε σοβαρό καρδιολογικό πρόβλημα και έπρεπε να μεταφερθεί άμεσα στο νοσοκομείο. Για ασθενοφόρο φυσικά ούτε λόγος. Οι συγγενείς μετέφεραν τον άνθρωπο τους στο Κέντρο Υγείας Βάρδας.

Αναμονή και διαδρομές και τo ρολόι έδειχνε πλέον 09:45 όταν έφτασαν. Εκεί οι γιατροί αντιλήφθηκαν τη σοβαρότητα της κατάστασης του και κάλεσαν και αυτοί το ΕΚΑΒ, ζητώντας να έρθει ασθενοφόρο για τη διακομιδή του άτυχου άνδρα, ο οποίος, σύμφωνα με μαρτυρίες, ένιωθε έντονους πόνους και κοιτούσε ολόγυρα του εμφανώς σοκαρισμένος, μέχρι που έχασε τις αισθήσεις του...

Τελικά, μετά από αναμονή ακόμη μισής ώρας για ασθενοφόρο στο Κ.Υ. Βάρδας, ο 65χρονος ξεψύχησε...

To iliatora.gr επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Διευθυντή του ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας Γρηγόρη Μπαράκο, αναζητώντας απαντήσεις. Ο κ. Μπαράκος ανέφερε πως εκείνο το χρονικό διάστημα και τα 3 ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ (Πύργου, Αμαλιάδας και Βάρδας) που υπήρχαν για την κάλυψη ολόκληρης της Ηλείας πραγματοποιούσαν διακομιδές έκτακτων σοβαρών περιστατικών. Μάλιστα μόλις ενημερώθηκε για τον άτυχο συμπατριώτη μας που χαροπάλευε στο Κ.Υ. Βάρδας, έδωσε εντολή να σπεύσει το ασθενοφόρο που στάθμευε στην Κάτω Αχαϊα, το οποίο ξεκίνησε αλλά ανεκλήθη ενώ ήταν καθ'οδόν, αφού ο συμπατριώτης μας είχε πλέον καταλήξει...

Όπως και να 'χει, γεγονός είναι πως το σύστημα νοσεί, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες όσων προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο δυνατό με τα υπάρχοντα μέσα.

Δύο χρόνια πέρασαν από τότε που η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δώρισε 100 υπερσύγχρονα ασθενοφόρα στο ΕΚΑΒ, το Γενάρη του 2009, για τις ανάγκες των πυρόπληκτων περιοχών. Πόσα από αυτά κατέληξαν στην κατακαμένη και κατακαημένη Ηλεία, που επλήγη όσο καμιά άλλη περιοχή της Ελλάδας από τις πυρκαγιές και θρήνησε δεκάδες νεκρούς, στην Ηλεία με τη γεμάτη από εικονοστάσια Εθνική οδό Πατρών- Πύργου; Σίγουρα όχι αρκετά για να σώσουν τη ζωή ενός συνανθρώπου μας, μόλις 40 χλμ. μακριά από το Νοσοκομείο Αμαλιάδας, μόλις 40 χλμ. μακριά από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου...

(σ.σ. Από τα 100 ασθενοφόρα, είχαν διατεθεί για την Ηλεία τα τρία...)

Ημερομηνία και ώρα